فقط غروب جمعه نیست که دلگیر است . . . .
کافیست دلت … گیر کسی باشد . . .
همیشه میگیرد . . .
اس ام اس عاشقانه
من عاشق نیستم! فقط گاهی… حرف تو که میشود دلم… مثل اینکه تب کند گرم و سرد میشود توی سینه ام چنگ می زند آب میشود…
اس ام اس عاشقانه ۲ تیر
جای خالیت وقتی حس میشود که ادمهای بعدی بر خلاف تو چنگی به دل نمیزنند
اس ام اس عاشقانه تیر ماه
از چشمهات هر چه بگویم عجیب نیست
سرزمین من همین لبخند های توست که میانه ی جز و مد نگاهت گیر میکند
نمیداند بیاید یا برود
باشد یا نباشد
بخندد یا…!!!!!
اس ام اس عاشقانه جدید
مــن، از تمام آسمـــان یک بــــاران را میخواهم …
و از تمــــام زمیــــن، یک خیابان را …
و از تمــــام تـــــو، یک دست
که قفــــل شده در دست مـــــن …
اس ام اس عاشقانه ۹۲
واقعی تر از*”نفس کشیدنم”
*دوستت دارم…*
شآهینت!!!
پیامک عاشقانه
میگن عشق مثل خورشید می مونه
هنوز از طلوعش به حد کافی لذت نبردی که از غروبش دلگیر میشی . . .
پیامک عاشقانه تیر ماه
پرواز کن…
“پروانه ی من”
من پرواز را از”تو” آموختم…
پرواز کن…
“عشق من”
من عاشقانه نوشتن را از”تو”آموختم
پرواز کن…
*ای معبود من…*
“من عاشقانه…می پرستمت”
شآهینت!!!
پیامک عاشقانه ۲ تیر ۹۲
رفتن حق همه ی آدمهاست…
فقط خواستم بدونی ،
اگه مونده بودی..
*بهارم*قشنگ تر بـــود …
مسیج عاشقانه
نبودنت یک درد است بودنت هزار درد
وقتی نیستی می گویم نیستی
وقتی هستی می ترسم که بروی .
مسیج عاشقانه ۲ تیر
یه وقتایی لازم نیست حرفی زده شه بین دو نفر…
همین که دستت رو آروم بگیره…..
یه فشار کوچیک بده…..
این یعنی من هستم تا آخرش…..
همین کافیه….!
مسیج عاشقانه جدید
عاشق زنی شده ام
“که بوی مردانگی اش”
*غرور مردانه ام را…دیوانه!!! میکند.*
مسیج عشقولانه
دلم برای یواشکی ها مان تنگ شده !!!
……
یواشکی
حرف زدن شبونه تا صبح!!
برای بوسه های پشت گوشی!!
با صدای آهسته
گفتن “دوستت دارم !!”