میگن عاشقا عشقشون رو خوشگل می بینن ، این دفعه که دیدمت خلی خوشگل شده بودی ! نمی دونم هر دفعه تو خوشگل تر میشی یا من عاشق تر ؟!؟!
مسیج عاشقانه
اگر تمام وجودم از عشقت بسوزد باز هم با خاکسترم خواهم نوشت دوستت دارم …
اس ام اس عاشقانه زیبا مخصوص تیر
شبی ساقی زمن پرسید که جانا آرزویت چیست ؟
بگفتم بودن آن دوست که جز او آرزویی نیست !
اس ام اس love
نازنینم همه هستی همه مستی
بی توام بی همه هستی
هرچه دارم با تو دارم
با توام با شور و مستی
عشق و رویا عشق و هستی
در کلامم در نگاهم
موج عشق و موج هستی
همه آرامش ، همه آرام تو هستی
اس ام اس در موضوع عشق
زیباترین جهان را تو ساخته ای ، اینجا در دلم وقتی که هستی …
اساماس عاشقانه
قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق ؛ مرا در خود کشیدی ای برمودای من …
اس اماس عاشقانه
هنوز اون روز فراموشم نمیشه
که با دست قشنگت روی شیشه
کشیدی عکس قلبی و نوشتی
واسه امروز و فردا و همیشه
اسام اس عاشقانه
قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ذات ، کاغذ از صفحه دل ، نور از شمع حیات ، تا بنویسم همه جا نام زیبای تو را …
اس عاشقانه زیبا
درد هایم دلنشین می شوند وقتی درمان تویی !
اس ام اس عاشقانه زیبا تیر 95
اشتهایم باز شد از بس صدایت را شنیدم و دلم برایت ضعف رفت …
اس ام اس عاشقانه زیبا95
یوسف در چاه افتاد و تو در دل من
او عزیز مصر شد و تو عزیز دل من
اس ام اس عاشقانه زیبا
هرچند تنهایی را دوست ندارم اما دوست دارم در قلب تو تنها باشم تنـــهای تنـــها …
اس عاشقانه تیر ماه
همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم !
اس ام اس عاشقانه تیر
آسمان دلم دیگر طاقت بی ماه ماندن را ندارد … زود برگرد !
اس ام اس عاشقانه 95
سرت را که روی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید …
قلب من طاقت این همه خوشبختی را ندارد !