از طلوع عشق تا غروب سرنوشت
و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم
//////////////////
دهانت را می بویند مبادا گفته باشی دوستت دارم
دلت را می پویند مبادا شعله ای در آن نهان باشد
عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد
//////////////////
آه من هم زنم  زنی که دلش در هوای تو می زند پر و بال
دوستت دارم ای خیال لطیف دوستت دارم ای امید محال
//////////////////
زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد
پس با تمام سکوتم دوستت دارم
//////////////////
نباید یه مو از سرت کم بشه !
حق نداری اخم کنی ، همیشه باید بخندی !
اجازه ناراحت شدن نداری !
باید خیلی مواظب خودت باشی فهمیدی ؟
حق مریض شدن نداری !
باشه؟
میدونی چرا؟ چون من دوستت دارم!
//////////////////
معما  :
میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟
راهنمایی :
بالای صفحه اسمش رو نوشته !
//////////////////
برایت می نویسم دوستت دارم
نگو که تکراریست
شاید روزی رسد که هرگز تکرار نشود
//////////////////
برای دوست داشتنت از من دلیل می خواهند نازنین !
چشمانت را قرض می دهی ؟
//////////////////
برای بدست آوردنت نمی جنگم
به تکدی قلبت هم نمی آیم
دوستت دارم فارغ از داشتنت …
//////////////////
بازدوستت دارم من تو را یک قدم به عقب کشید
ولی مهربان پشتت دیوار است
دیگر جایی برای قدم بعدی نیست
پس دوستت دارم
//////////////////
سکه های دوستت دارم را به من برگردان ٬باید جای بهتری خرجشان کنم.
//////////////////
کاش می دانستی که چقدر دوستت دارم و مرا از این عذاب رها می کردی
ای کاش تمام اینها را می دانستی ، کاش می دانستی ، ای کاش می دانستی …
//////////////////
اگر می دونستی چقدر دوستت دارم همه آن چیزها که در بندت کشیده رها می کردی
غرورت را ، قلبت را ، حرفت را ، ای کاش می دانستی … !!!
//////////////////
هر وقت میخوای ببینی چقدر دوستت دارم ، انگشتت رو بذار رو نبضت ، می فهمی که دوست داشتنم تمومی نداره