ثبت نام عاشقان در دفتر دیوانگی ست / حاصل این عاشقی از جان و تن بیگانگی ست
****************************************************
سراغ یار میپرسم به هر ک س میرسم اما / به خود آهسته میگویم یا رب بی خبر باشد
****************************************************
فریاد از آن نرگس مستی که تو داری / آه از دل بیگانه پرستی که تو داری
****************************************************
اگر دورم ز دیدارت دلیل بی وفایی نیست / وفا آن است که نامت را همیشه بر لب دارم
****************************************************
یک شب خیال چشم تو دیدم به خواب / ز آن شب دگر، به چشم ندیدم خواب را
****************************************************
بیا ای بهترین درمان قلبم / مداوا کن غم پنهان قلبم
قسم بر خالق دلهای عاشق / تو هستی آخرین سلطان قلبم .
****************************************************
آسمان غریبه بود نگاهم کردی / برف آمده بود صدایم کردی
دل آسمان تپید و روشن شد / عشق آمده بود ، آشنایم کردی .
****************************************************
دلم باغی پر از ریحان و گل بود / به روی رود عشقت مثل پل بود
نگاهم کردی و ویران شد این دل / مگر چشم تو از قوم مغول بود !
****************************************************
وقتی تو موفق میشی من با غرور به دنیا می گویم که “این دوست من است”
اما وقتی شکست می خوری من کنارت میمونم و دستهایت را می فشارم و میگویم
من دوست تو هستم
****************************************************
همچنان چشم به چشمان تو دارم ای دوست / گوشه چشمی بنما بر دل زارم ای دوست
هر شبم نقش تو ماه شب چشمان منست / روزها در شب هجرت بشمارم ای دوست
****************************************************
ترا زیباترین می دانم ای دوست / ز رویت عشق را می خوانم ای دوست
مرا در عاشقی کردی تو مجنون / چه لیلاوش شدی در جانم ای دوست!
****************************************************
ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم / از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم
هرچند که افتخار دیدارت نیست / با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم
****************************************************
دلیل تنهایی مان اینست ای دوست ، دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست
و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست
****************************************************
عشق مانند هوا
همه جا موجود است
تو نفسهایت را قدری جانانه بکش
****************************************************
دوستـــم داری … دوستـــت دارم
نمی گویم … نمی گویــی
نمی دانــم
تــا کی غرور باید آشنای چــشم های بی قرارمان باشد ؟
****************************************************
به تو می اندیشم.
و از اندیشه ی توست
گر که گه گاه به لب ، خنده می آویزد.
خوش به حالم که کسی
نتواند ره اندیشه ی تو ، بر دلم بربندد