ای کاش دلم گریه نمیکرد برات، چون شمع شکسته خم نمیگشت به پات،
ای کاش همان لحظه که دل دید تو را، هستی خودش به تو نمیداد زکات
++++++++++++++++++++++++++++++
رفتی… بی آنکه مرا به خدا بسپاری، نمیدانم خدا را از یاد برده بودی یا مرا؟
++++++++++++++++++++++++++++++
شبیه موی بلندت که شانه میخواهد / دلم برای تپیدن بهانه میخواهد
تمام حرف من این است قسم به لبخندت / که خاک پای تو هم آشیانه میخواهد
++++++++++++++++++++++++++++++
گرچه محروم از طواف کعبه ی کوی توام / هر کجا هستم به جان دل دعا گوی توام .
++++++++++++++++++++++++++++++
در عمق آرزوی من است که در وجودت خانه ای داشته باشم ، حتی به مساحت یک یاد . .
++++++++++++++++++++++++++++++
<= نوک فلش رو به قبله کن



کردی؟



به همین قبله اسیرتم!
++++++++++++++++++++++++++++++
من بی بهانه و هوسی عاشقت شدم !
با هر تپیدن و نفسی عاشقت شدم !
حالا من و خیال تو هر شب نشسته ایم
یک شهر شاهدند بسی عاشقت شدم!
++++++++++++++++++++++++++++++
هر چند که نیستی به یادت هستم
من چشم به ره در انتظارت هستم
من بی تو وجود خویش را نشناسم
چون آینه محتاج نگاهت هستم
++++++++++++++++++++++++++++++
چه خوشبختم من
که دستان من
بوی تو می دهد هنوز…!!
++++++++++++++++++++++++++++++
عشق یعنی وقتی دور هستید دلتنگ شوید اما از درون احساس گرما کنید چون در قلبتان به هم نزدیکید.