دانى که چه ها چه ها چه ها می خواهم؟
وصل تو من بى سر و پا می خواهم
فریاد و فغان و ناله ام دانى چیست؟
یعنى که تو را تو را تو را می خواهم.
***********************
از درد سخن گفتن و از درد شنیدن
با مردم بی درد ندانی که چه دردیست
***********************
گلهای‎ بهشت‎ سایبانت
یک‎ دسته‎ ستاره‎ ارمغانت
یک‎ باغ‎ پر از گلهای‎ نرگس
تقدیم‎ به‎ قلب‎ مهربانت‎
***********************
اگه یه روز یه شاپرک
تو خونتون کشید سرک
یه خرده یاد من بیفت
نگو ولش کن به درک
***********************
آنان که ز ما دور ولی در دل و جانند
بسیار گرامی تر از آنند که دانند!
***********************
ساز گلهای دلم آهنگ توست
حس نکردی یک نفر دلتنگ توست؟
***********************
یه دل دارم کبابته
هر جا باشی به یادته
اگر چه بی خیالمی
ولی دلم خرابته
***********************
به آسمون سپردم چشم از تو بر نداره
مراقب تو باشه، سرت بلا نیاره
تا تو نخوای نتابه، دلت گرفت بباره
همیشه با تو باشه، تو رو تنها نذاره
***********************
ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم
غصه معنایی ندارد تا تو می خندی برایم
***********************
نامه‎ ای‎ از من‎ اگر‎ سویت‎ نمی‎ آید‎ نرنج
هر چه‎ را من‎ می نویسم‎ اشک‎ پاکش‎ می کند
***********************
دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟
ماه یکیه … خورشید یکیه … زمین یکیه … خدا یکیه … مادر یکیه … پدر یکیه … منم یکی هستم !